HTML

objektíven a szcientológiáról megint

Az oldal forrása egy Reformer nevű srác bolgja , ami szőrén szálán eltünt, jó információ forrás . Legyen itt mindenki okulására.

Friss topikok

éljen a második dinamika , avagy egy szcientológus apa "gondoskodik"

2008.03.03. 16:21 harmatOSA

 

Kedves Fórumozók!
Legalább 1 órás "művem" tűnt el az éterben, de nekiülök mégegyszer,mert nagyon fontos! Elnézést ha hosszú leszek, de nem tudom rövidebben. Az eddigi ügyvédem elveszítette a bizalmamamt, így most Önöktől, Tőletek várok átmeneti segítséget.
Válófélben vagyunk, túl az első tárgyaláson. A férjem 8 évig AZ USA-ban dolgozott a szcientológiai egyház lelkes tagjaként. Amikor megismerkedtünk igaz,hogy megemlítette a dolgot, de azt mondta befejezte ténykedését.
Első gyermekünk megszületésekor volt néhány "furcsa" kérése, pl. A szülészorvosnak megüzente,hogy a szülés alatt NE beszélgessenek, nekem megtiltotta, hogy a lázas, síró gyerekhez beszéljek(ezt persze elutasítottam), AZ újszülött babát kivitte a téli, hideg lépcsőházba és "megnyugtatott", hogy ez csak a teste. Látván rosszallásomat és ellenállásomat, később ezek a kérések megszűntek. Amikor a kislány nagyobb lett sajnos elég durva fegyelmezést alkalmazott, pl. A gyerek bezárása a sötét WC-be, ruhástól a hideg zuhany alá tétel, vasárnapi ebédet a gyerek fejére borította,miután a kislány többször mondta, hogy nem kéri azt, ill. A saját akaratának görcsös rákényszerítése a gyerekre: Márpedig innen addig el nem mész..., vagy addig el nem engedlek....
A kisfiunkat 2,5 éves korában 3 délelőtt alatt kétszer veszítette el és csak a szerencsén múlott, hogy nem esett baja, mondván, hogy a gyerek tkp. egy gyerektestbe bújt felnőttlélek, akiben bízni kell. Így történt AZ, hogy nem vette észre,mert beszélgetett, hogy MOM pArk liftjébe beszállt a gyerek és elliftezett, vagy másnap AZ IKEA-ban látta,hogy a nagy tömegben elsétál, de a férjem bízott Benne, de csak fél óra múlva a biztonsági szolgálat és a hangosbemondó segítségével került elő.Nem akarom bőlére ereszteni a mondandómat, ez a néhány eset is tükrözi a férjem hozzáállását. 5 évig voltam otthon a gyerekekkel.
2 éve hazaérkezett a szintén szcientológusként 10 évet aZ USA-ban dolgozó volt menyasszony, akivel úgy gondolták és gondolják, hogy ők ketten a legalkalmasabbak a gyermekeink felnevelésére, ezt a hölgy a tárgyalás előtt közölte is velem. Már együtt is élnek. Az első tárgyalás szinte arról szólt, hogy én alkalmatlan vagyok a gyereknevelésre és adjam át a férjnek a gyereket. A férjem kérte a gyerekek pszichológiai vizsgálatát. Erre a bíró azt mondta, hogy a vizsgálat előtt a gyerekek 1 hétig az anyánál-1 hétig az APánál vannak , majd ez mégegyszer, ill. A vizsgálat előtti héten 1 napot ITT-1 napot ott töltenek. Nem tudom,hogy ez mennyire bevett gyakorlat, de hogy teljesen gyerekellenes AZ biztos. Az én esetemben egy 3 és egy 5 éves gyerekről van szó, akiket AZ elmúlt 6 hónapban alig látogatott meg AZ apjuk, ha jött, akkor is bejelenteés nélkül és ERőszakosan követelve a jogait( azt csak mellékesen jegyzem meg, hogy AZ elmúlt 6 hónap során Egy fillért nem fizetett a gyerekek UTán).. Én kértem a Bíróságtól, hogy egyenlőre NE vihesse el a gyerekeket, hanem itthon, ahol már fél éve élünk( 150 km távolságban egymástól), szokjon vissza Hozzájuk, mert a gyerekeknek ez óriási lelki teher. AZ apa a végzés előtt bejelentés nélkül, teljesen váratlanul érkezett, előfordult,hogy 8 hétig még csak nem is telefonált és egyszercsak megérkezett,hogy most elviszi a gyerekeket, akik tiltakoztak, így ehhez nem járultam hozzá. A végzés igaz,hogy még ideiglenesen sem helyezte el a gyerekeket, de az apának megítélte a láthatás és az elvitel jogát, kérésünk (fokozatosság) ellenére. Legutóbb bejelentés nélkül 2,5 órát késett az apa, én orvos vagyok és hazamentem időben a gyerekátadásra, de mivel ügyeletes voltam, így vissza kellett mennem a kórházba, a gyerekeket az Édesanyámhoz vittemés elaludtak mire megérkezett az apjuk. Apjuk rendőrt hívott és feljeneltett. Kértük,hogy aludjon a városunkban és holnap reggel próbálkozzon, amikor ébren vannak a gyerekek, de ezt elutasította. Egy hétig nem telefonált, csak bejelentés nélkül megjelent a következő pénteken, hogy most akarja pótolni a miattam elmaradt láthatást. Mi nem voltunk otthon a gyerekekkel, így édesanyámat zaklatta, majd ismét rendőrt hívott.
A gyerekek az apjuk viselkedése miatt már csak mellettem mernek aludni, az 5 éves kislány el kezdte rágni a körmét, a haját és éjszakánként ismét bepisil. Gyermekpszichiátriai és óvodai véleményt is kértem, amik leírják a kislány szorongásait. Kértem a férjemet, hogy a gyerekek érdekében beszéljünk és ne vigye el Őket, űgy hogy ott aludjanak,mert rettegnek ettől. Természetesen ettől ismét elzárkózik.
Lassan itt a következő hétvége és nem tudom mi lesz.
Ha a gyerek zokog és rúgkapál, köteles vagyok végignézni,hogy ap apjuk ( akinek csak jogai vannak) betuszkolja Őket az autóba és elhajt Velük? Hol van a gyerekvédelem? Nagyon sajnálom a gyermekeimet, hogy ezt kell átélniük. Mit tehetek?
Én nagyon szeretném, ha normalizálódna elsősorban köztem és a volt férjem között a viszony és akkor a gyerekek is nyugodtabbak lennének de mindenféle kezdeményezést,megegyezési kísérletet, javaslatot elutasít, csak a jogait hangoztatja és egyáltalán nem lehet a közelébe kerülni.A szcientológiai elvek nagyon merevek, lehet-e bizonyítani, hogy károsak a gyerekekre?
Az első tárgyalás után hozott végzés még ideiglenesen sem helyezte el nálam a gyerekeket, a tartásdíjról azt írja a végzés,hogy én elismertem,hogy fizet a férjem. Ezt nem tettem, hiszen 7. hónapja egy fillért sem adott nekünk, pedig 4 hónapig 50 ezer forint (GYES, csal.pótlék) volt a havi jövedelmem, azóta pedig egy orvosi fizetésből tartom el hármunkat (nagyszülői anyagi segítséggel),met a férjem a havi nettó 500 ezer forintos jövedelméből nem fizet, mert nem ítélte meg a Bíróság.

Elnézést a hosszú és kaotikus leírásért, de sajnos az ügy sem egyszerű.
Ha valaki tud, kérem segítsen, hogy nekem és főleg a gyerekeknek mihez van jogunk?

Köszönöm annak aki türelemmel végigolvasta segítségkérő levelemet!

http://www.jogiforum.hu/forum/35/14303

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivenaszcientologiarolmegint.blog.hu/api/trackback/id/tr62363625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bumburnyák 2008.08.11. 15:06:41

nagyon sok erőt és kitartást neked ebben a szorult helyzetben!
remélem neked ítélik a gyerekeket, és csak felügyelet mellett láthatja majd a volt férjed a piciket!
süti beállítások módosítása