HTML

objektíven a szcientológiáról megint

Az oldal forrása egy Reformer nevű srác bolgja , ami szőrén szálán eltünt, jó információ forrás . Legyen itt mindenki okulására.

Friss topikok

lássuk a marketing zseniket, ......hogy fogjunk madarat?

2008.03.04. 10:00 harmatOSA


Írd össze az összes olyan embert, akit ismersz, és akivel nap, mint nap, hetente vagy havonta találkozol. Írj egy teljes listát. Írj fel olyan embereket is, mint autószerelőd, könyvelőd, szabód, a gyerekek tanára stb. Mindenkit, akivel csak kapcsolatba lépsz a mindennapi életben.....
http://www.lermanet.us/SPEpiso.....eCloset.rm

http://dl12.rapidshare.de/file.....e.affl.wmv

Egy szülő, aki elvesztette a gyermekét (öngyilkos lett a link lejjebb látható):


Szeretném megosztani mindenkivel a rám maradt örökséget.
Felkelteni a figyelmet,hogy hogyan csapják be az embereket.
Sajnos nem tudom szkennelni,igy marad a fárasztó gépelés,de megéri.

A Szcientológia Egyház Budapest kiadványa - 24.szám. FSM ÚJSÁG TERÜLETI MUNKATÁRS HIREK /A cimlapon gúzsba kötött férfi,rajta cetlik a következő felirattal:
tartozások, bukott célok, betegség, számlák, adók, adósságok, elnyomás, árulás, leértékelések/
VALAKI SZORULT HELYZETBEN ÉRZI MAGÁT? VÁLASZD KI SZOLGÁLTATÁSRA!

HOGYAN INDITS EL TERÜLETI MUNKATÁRSKÉNT embereket Egyházi Szolgáltatásokon az orgban.
A KÖZÖNSÉG ELINDITÁSÁNAK LEGJOBB ÉS LEGGYORSABB MÓDJAI

"Egy területi munkatársság elinditásának két legsikeresebb módja:
1. A már meglévő komm-vonalaid kihasználása.
2. Könyvek eladása, és a könyveladás nyomonkövetési minta használata......
...ELSŐ SZÁMÚ MINTA:.......Ird össze az összes olyan embert,akit ismersz,és akivel nap mint nap,hetente vagy havonta találkozol. Irj egy teljes listát. Irj fel olyan embereket is,mint autószerelőd,könyvelőd,szabód,a gyerekek tanára stb.Mindenkit,akivel csak kapcsolatba lépsz a mindennapi életben.....
A területi munkatárs nem szcientológus barátait máshogy kell kezelni. Ők is proszpektek a kiválasztásra.De mivel nem tudják,hogy mi a szcientológia,át kell hidalni a szakadékot,és személyesen kell nekik terjeszteni. LRH kifejlesztett egy alapvető szövegmintát,ami nagyon sikeresnek bizonyult kiválasztottak gyors szerzésében.A szövegminta a következő:
' Tanácsadó Szcientológus vagyok és mindenféle emberi nehézséget,és gondot kezelünk.Önnek mi a gondja?' -LRH,PAB 2...vagy: 'A Dianetika és a Szcientológia gyakorló tanácsadója vagyok.Emberi nehézségekkel és problémával kapcsolatban van szüksége segitségre?... vagy: 'Személyes tanácsadó vagyok,és a csoportunk segit az embereknek visszanyerni a személyes tisztességet (vagy boldog életet élni,stb.)Miben van önnek szüksége segitségre?'
Ez átvág a személy minden áramkörén,és egy nagyon-nagyon hatékony szövegminta......"
- 2 -
"Bármit is mondjon a személy,hogy mi a nehézsége,a területi munkatársnak tudatni kell a személlyel,hogy a Dianetika és/vagy a Szcientológia segiteni fog neki a kezelésben.Ez alapvetően romba dönti a személyt. Meg fog könnyebbülni attól,hogy lehet valamit tenni ezzel kapcsolatban.....
Mit teszel,ha egy személy eléri az érdeklődést,vagy érdeklődővé válik? Eladsz neki egy könyvet,gondoskodsz róla,hogy elolvassa és megérti,pontosan úgy,ahogy az LRH mondta az 1965 április 7-i KÖNYV BEVÉTEL cimű HCO PL-ben: 'A könyv az odanyúlás próbája.Ily módon azonnal kiszűrjük azokat,akik egyáltalán nem képesek odanyúlni valamiért,és megkiméljük magunkat a bajoktól addig, amig nem leszünk olyan nagyok,hogy megfelelő intézményeket és klinikákat tudjunk működtetni számukra. A világ minden kincséért sem érné meg,hogy elakadjunk az ilyen lomha = segitsetek rajtaaaam! = népség miatt.'....
Auditáld,koauditáltasd,csinálj vele amit akarsz,de ragaszkodj hozzá,hogy olvassa el a Dianetika: A szellemi egészség modern tudományát.'....
Amint a személy kifizette és lezárta a szolgáltatását és elégedett azzal,amit ez idáig tettél vele,friss proszpekteket kell szerezned tőle.A személy megadja nekeds az ismerősei nevét és cimét,és ő is segiteni akar a Dianetikával és a Szcientológiával,és őket is interjuba lehet vinni és fel lehet iratni....
2. KÖNYVEK ELADÁSA ÉS A KÖNYVVÁSÁRLÓ NYOMONKÖVETÉSE.
...Rá kellett jönnöm- annyi ember közül pont nekem -,hogy a könyvek adták el a Szcientológiát. Hogy miként is terjeszti el valaki a saját területén ezt a témát?Könyveket ad el,és még több könyvet.Hogyan? Kisebb folyóiratokban és vásárlói hetilapokban.Milyen könyveket? A Dianetikáról és a Szcientológiáról szóló könyveket....
TERJESZTÉS
'Ha nem propagálod ádázul a Dianetika:A szellemi egészség modern tudományát,és ha nem ragaszkodsz hozzá,hogy minden újonnan érdeklődő személy úgy olvassa,mint valami új,meglepő,furcsa dolgot a világban,akkor terjesztési erőfeszitéseidjavát el fogod fecsérelni...
A könyvreklámok és eladások a kulcsai egy org túlélésének. - LRH,HCO PL 1972.május 28....."
3 -
"A SZCIENTOLÓGUSOK ÉS A FRISS KÖZÖNSÉG FELÉ TÖRTÉNŐ KÖNYVELADÁS JELENTI A TERJESZKEDÉSNEK ÉS AZ ORG VIRÁGZÁSÁNAK A FRONTVONALÁT. HA NEM ADSZ EL MINDEN NAP TELJES ERŐVEL KÖNYVEKET,AKKOR AZ ORG MEGINOG. - LRH,HCO PL 1975.MÁRCIUS 15. ...

A KÖNYVELADÁST KÖVETŐ NYOMONKÖVETÉS SIKERES PONTJAI
1.)Miután eladsz egy könyvet,fel kell venned a könyvvásárlóval a kapcsolatot két héten belül. Mondd a következőt:
Helló,a nevem (a neved) és én adtam el önnek/neked a Dianetika könyvet.
2.)Tudd meg,hogy hogyan halad a személy,van-e bármilyen nehézsége,miközben olvassa a könyvet vagy szüksége van további információkra.....
itt van egy sikeres mód arra,hogy behozzuk a személyt az orgba:
'Amikor megvásárolta a Dianetika könyvet,emlitettem,hogy egy ingyenes Dianetika szeminárium része a csomagnak. Meghivom önt erre a szemináriumra Hétfőn 19 órára a Dianetika Központba.'
4.)Amikor odajönnek hozzád mint területi munkatárshoz,hozd be az illetőt az orgba,és tedd a következőt: Ha auditálás miatt jött:
a)Vidd végig az a személyt a Dianetika képes könyvön,veled együtt a Tesztközpontban.Gondoskodj róla,hogy érti mi a reaktiv elme.
b)Nézesd meg vele a Dianetika DVD-t
c)Beszélj a személlyel,hogy megbizonyosodj róla,hogy nincs több kérdése.
d)Ez után mondd neki,hogy ahhoz,hogy megszabaduljon a reaktiv elméjétől intenziv auditálást kellene kezdenie.Mondd meg neki,hogy azért hivják intenzivnek,mert intenziven végzik.Tudasd vele,hogy az auditálást azért végzik intenziven,mert igy a személy gyorsabban képes kezelni a reaktiv elméjét,és az auditálás hosszabb ideig tart,ha nem végzik intenziven.Mondd meg neki az intenziv árát,és VITESD ÜLÉSBE!
Ha szemináriumra (bevezető előadásra jön,akkor:
a) Az org megtartja a szemináriumot hétfő esténként 19 órától.
Irasd fel auditálásra vagy egy tanfolyamra.
c) Inditsd el az auditáláson vagy tanfolyamon...."

REMÉLEM SIKERÜLT BEMUTATNOM,HOGYAN LESZ EGY KÖNYV VÁSÁRLÁSTÓL VALAKI A SZCIENTOLÓGIA FOGLYA.

TALÁN AZ IS ÉRTHETŐ LETT,MIÉRT KAP VALAKI A NAPLÓ ELŐFIZETÉSSEL EGYÜTT DIANETIKA VÁSÁRLÁSRA ÖSZTÖNZŐ SZÓRÓLAPOT,HA KÉRI,HA NEM.

VIGYÁZZATOK!!!!

http://www.csaladinet.hu/forum/viewtopic.php?t=196&postdays=0&postorder=desc&start=50&sid=8cc70713e32f1ac0cf402bfc49b26221

11 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivenaszcientologiarolmegint.blog.hu/api/trackback/id/tr91364724

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.contigo.ec 2018.03.04. 09:57:28

németh barna kultnaplója 2013 - aeon flux

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gábor 2008.05.04. 23:56:17

üdv!
Én Elég régóta vagyok benne a Szcientológiában, és nem érzem magam valami nagyon agymosottnak.
Nekem tényleg nőhetett az IQ-m mert egy elég sikeres céget hoztam össze néhány év alatt.
Szcientológia előtt megismerkedtem a pszichológiával, jógával, agykontrollal, stb.mindegyikben van valami, de ezek morzsák. (szerintem) Elég félén srác voltam, ténylegesen segédmunkákból éltem stb. most meg vagy 100 millióval beljebb vagyok. De nem is ez a lényeg,mondhatni ez mellékes dolog.Ennél sokkal többet nyujt a szcientológia.
Szoval nekem bejött.
Egyébként tényleg vannak olyan esetek amiről beszéltek. Például bemegy egy srác 25 évesen totál elszúrt élettel,félig elmebetegen mert se munka se barátnő se egy bármi. Mondjuk 5 éve antidepresszánsokon él.(Némelyik dobozán már rajta van, hogy hajlamosít az öngyilkosságra! tényleg)értitek... az öngyilkosság határán... Bemegy a szervezetbe és elvégez egy 2 napos lájtos alaptanfolyamot. Aztán 1 hét mulva a címlapon.A Dianetika ujjabb áldozata...Kb ennyi. Ha valakit tényleg érdekel a szellemi fejlődés olvassa el saját maga a könyvet.Hátha... ÜDV G

Bibircsók 2008.05.05. 13:48:04

Szia, Gábor!

Ha már mellékesnek említetted a százmilliót, elárulnád, még miben változtatta meg az életedet a szci? Pl. lelki / testi egészséged, emberi kapcsolataid, milyen alapvető dolgokra jöttél rá, amiket igaznak tartasz... stb.
Kérhetnék konkrétumokat, nemcsak általánosítást?

Jó, ha úgy érzed, neked bejött, de azért ebből gondolom nem az következik, hogy minden más negatív sztori kamu?

Reformer 2008.05.05. 22:18:34

Gábor, erre én is kíváncsi vagyok.

Várom a sok-sok konkrétumot !

harmatOSA 2008.05.06. 21:58:04

HÁT EZT ÉN IS VÁROM:)))))))))) HMMMMMM GÁBOR

Gábor 2008.05.13. 00:20:07

Üdv! Ja Én nem vagyok munkatárs, és nem is kért föl senki, hogy itt osszam az észt.
A "na most elkaptunk " hozzáállásra nem nagyon szeretnék reagálni. De ha konkrétumokat akartok ,pár apróság:
(De legyetek realisták, ezen az oldalon nem fogom leírni a cégem nevét, címem stb.)
(Elektromos dolgokat forgalmazó nagyker cégem van) Az IQ-m tényleg nőtt a tanfolyamok eljárások hatására, (bármit is állítson a tudomány ma) Energikusabb vagyok, több az életerőm. Régebben tartoznom kellett valahová. Bandához csapódtam, ittam, volt kábszer is a palettán. Most nem kell kényszeresen dolgokat tennem mások egyetértéséért, vagy hogy valaki megveregesse a vállam, hogy "te jó csávó vagy, közénk tartozol".
Nem vagyok irodalmár, de viszonylag jó verseket kezdtem írni, (én csodálkoztam rajta a legjobban.) Kb 10 éve nem iszom, anélkül is elég jól érzem magam.
Tényleg Vannak negatívumok. A szcientológia nem tökéletes hanem működőképes rendszer.Vannak képzetlenebb munkatársak, vannak "eset " elszúrások. 10000-ből 1. De 9999 nek pozitivumokat ad.
Nem kell megvédenem ezt az egészet, mert megvédi önmagát.
Van az elnyomott asszonyka esete akit rendszeresen vert az alkoholista férj, de nem tudott elszakadni tőle. megtalálta a dianetikát és 1 év mulva elvált. A férj meg: " ezek a kurva szektások elvitték az én Boriskámat" KB ezek jelennek meg az ujságokban. Szóval ha nem a te konkrét ügyedről van szó,nem te tapasztaltad gondolkodj el a mai sajtó tényleges szinvonalán, vagy, hogy éppen téged miért és merre akar valaki befolyásolni ... Az a jó az egészben, hogy meg sem kell venned a könyvet, elmész egy könyvtárba kikölcsönzöd és elolvasod. Utána alkoss véleményt saját magad.Lehet, hogy leesik valami. Én csak ezt mondom. Ha tényleg objektíven akartok hozzáállni a témához akkor ezt javaslom.
Üdv: G

harmatOSA 2008.05.13. 13:10:55

Gábor nem akarok objektív lenni vén csont vagyok a blogom célja mégcsak nem is a teljesség .Amit találok a neten azt hordom egy helyre, van személyes tapatsztalat is és cseppet se pozitiv.....
A blog azért indult mert reformer blogja eltünt egy pár napra, nem vagyok egy net zseni de elkezdtem összeszedni ne vesszen el.
Fontos a teljes paletta, ha valaki dicsérni akarja tegye , csak örülök ha megosztja a személes tapasztalatait.Itt nincs cenzúra....

Bibircsók 2008.05.13. 16:38:23

Mint már írtam fentebb, jó, ha neked bejött és úgy érzed, javított az életeden, de ez nem jelenti azt, hogy mások megtapasztalt dolgai kevésbé lennének mérvadóak, mint a tiéd.

A "na most elkaptunk" hozzáállást nem tudom, mire írtad, ha még erre jársz, remélem, bővebben kifejted, mire gondoltál itt.

A felsorolt "konkrétumaiddal" az a bajom, hogy semmi olyat nem írtál, amit ne lehetne 27-féleképpen elérni. Az, hogy abbahagytad a bandázást, lehet, hogy csak annak a természetes következménye, hogy felnőttél.

Azt, hogy 3 hete letettem a cigit, betudhatnám annak, hogy akkortájt volt szerencsétlenségem belenézni Uri Geller műsorába; ha meg szci könyvet olvasgattam volna, rögtön a homlokomra csaphattam volna, hogy "ja, ez biztos a szci hatására történt." Holott az az igazság, fogalmam sincs, miért döntöttem így, és nem fogok ráhúzni valami ideológiát, csak azért, mert félek szembenézni vele, hogy valamire nem tudok magyarázatot adni.

De hangsúlyozom, ez mind a te tapasztalatod, tehát ha te így érzed, akkor számodra ez a valóság. De ne kérj tőlünk objektivitást, mert az, hogy valaki VÉLEMÉNYT ALKOT, mindig szubjektív. MINDIG. Amit te írsz, az is, amit én írok, az is.
Rakj bele 10 embert pepitára ugyanabba a szituációba és meglásd, ugyanannyi információval az a 10 ember 10-féleképpen fog dönteni, akkor milyen objektivitásról beszélünk?

Feltételezem, objektivitáson itt most azt érted, hogy nézzük meg a másik oldalt, utána alkossunk véleményt. A gond az, hogy jobban benne vagyunk a másik oldalban, mint te a miénkben. Mert ha csak picit is rálátással kezelnéd a dolgokat, nem írnál olyan vérlázító dolgokat, hogy "ezek a kurva szektások elvitték az én Boriskámat" és olyat se, hogy 10.000-ből 1, azaz EGY ún. eset elszúrás van.
Sajnos az elmúlt egy évben TÖMÉNYTELEN SOK negatív beszámolóval találkoztam, NEM sajtó által megírottakkal, hanem odaállt pl. az anyuka-apuka a kamera elé és elmondták, mi történt a kicsi lányukkal. Elég, ha a youtube-on körülnézel. Még mellbevágóbb, ha valaki a közvetlen környezetedből keveredik bele ebbe, és látod évekkel később, mennyire tönkrement.
Tudod, lehet erre mondani, hogy álhír meg kamu, meg tutira fizetett statiszták, lehet összeesküvés-elméletet gyártani, de nem érdemes. Ez nem ilyen egyszerű és ne dugd a fejed a homokba, csak azért, mert nem akarod látni.

Még1x mondom, jó, ha neked bejött, de mások sztoriját ne kezeld helyből ellenségesen, mert nem biztos, hogy ők hibáztak.

Gábor 2008.05.13. 20:02:56

"objektíven a szcientológiáról megint "
Ez a blog címe,ott fönt zölddel. csak emiatt gondoltam ,hogy...

Egyébként én nem akarok meggyőzni senkit.
Nekem bejött. Nem egy hétvégi tanfolyamot végeztem és voltak szolgáltatással kapcsolatos nehézségek. stb De összességében nagyon sok pozitívumot kaptam.
Egyébként ha körbenézek kies kis országunkban,(vagy a világban) van javítanivaló elég.Az oktatástól kezdve a politikán át, minden területen. A fejekben is. Szerintem a Dianetika , Szcientológia erre alkalmas.(Ez megint csak az én véleményem.)
Engem etikusabbá ,jobbá tett.
Nem nagyon szoktam blogozni,talán még majd benézek. Jók legyetek! Üdv: G

harmatOSA 2008.05.13. 21:52:28

Gábor a közvetlen környezet stimmel, és az van hogy én nyugtattam az apját hagyja hogy a gyereke döntsön felnőtt és hogy azok amiket elmond erről a szciről nem lehet az olyan rossz .
A barátom halála felkavart, meg hogy a temetésére nem jöhetett haza csak utána .V issza ment hogy hamar kilép és jön vissza, sok idő volt mire becsületesen el tudott jönni.
Utána kezdtem el megnézni mi is ez , iformációt gyüjteni neten ismerősöktől bárkitől aki tud mondani valamit.
Nagyon örültem reformer bolgojának , kissé paranoidnak tartottam hogy miért félnek ennyire tőlük .Már tudom okkal, nagyon sok furcsa történetet hallottam , egy barátom fia egy kinti alapitványnál dolgozik ,,,,, történetek -----tanácsok ...
Nem tudom elmondni mekkora fájdalmat képes okozni ez a csoport.
Nagyon , szomorú de sajnos tény aki nem elég óvatos azt ledarálják.Egy fegyvernem van ami hatásos, a tájékoztatás......egyenlőre

Bibircsók 2008.05.14. 22:07:44

"Egyébként én nem akarok meggyőzni senkit."

Hááát, most mit udvariaskodjak, nem is sikerült volna.

"Nekem bejött."

Ennek örülök.

"Egyébként ha körbenézek kies kis országunkban,(vagy a világban) van javítanivaló elég.Az oktatástól kezdve a politikán át, minden területen. A fejekben is."

Ezzel egyetértek.

"Szerintem a Dianetika , Szcientológia erre alkalmas."

No, ezzel már nem. :)

'Jók legyetek!"

Te is! :)

süti beállítások módosítása